پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251069
بازار سهام سبزپوش شد/ ارزش معاملات تالار شيشه‌اي از ۷۰ هزار ميليارد تومان گذشت
تاریخ انتشار : 1400/08/10 16:42:15
نمایش : 1235
بازار سهام امروز سبزپوش شد و شاخص کل بورس با رشد ۲۱ هزار و ۱۰۹ واحدي در پايان معاملات در ارتفاع يک ميليون و ۳۶۱ هزار واحد ايستاد و حقيقي‌ها حدود ۲۱۰ ميليارد تومان پول از بازار خارج کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بازار سهام امروز (دوشنبه) پس از ريزش در دو هفته اخير و تداوم آن در دو روز نخست هفته جاري، امروز سبز پوش شد و نمادهاي سبز رنگ در نقشه بازار بيشتر از نمادهاي قرمز رنگ بود.

معاملات روز جاري متعادل ميان خريداران و فروشندگان و در مدار مثبت آغاز بکار کرد و شاخص‌هاي بازار مثبت بودند به طوري که شاخص کل بورس رشد بيش از ۲۱ هزار واحدي را ثبت کرد؛ همچنين تعداد نمادهاي مثبت در بورس و فرابورس ۴۰۸ نماد و تعداد نمادهاي منفي ۱۱۳ عدد بود.
 
بيشتر بخوانيد:
 

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بيش از ۷۵۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغيير مالکيت بيش از ۷ ميليارد و ۱۶۲ ميليون سهم و اوراق مالي بود.

ارزش کل معاملات بازار سرمايه امروز به بيش از ۷۰ هزار و ۲۱ ميليارد تومان رسيد. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۷۷۵ ميليارد تومان بود و حقيقي‌ها بيش از ۲۰۹ ميليارد تومان پول از بازار خارج کردند.

 

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد ۲۱ هزار و ۱۰۹ واحد رشد در ارتفاع يک ميليون و ۳۶۱ هزار و ۳۹۹ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با ۳۱۱۹ واحد افزايش به ۳۶۳ هزار و ۱۰۲ واحد رسيد.

معامله گران در بورس بيش از ۴ ميليارد و ۵۳۴ ميليون سهم و اوراق مالي را در ۴۷۴ هزار نوبت و به ارزش ۳۵۸۵ ميليارد تومان را معاملع کردند.

نمادهاي فولاد مبارکه اصفهان، ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌، معدني و صنعتي گل گهر، پالايش نفت اصفهان، پالايش نفت بندرعباس، پالايش نفت تهران و سرمايه‌گذاري ‌غدير با بيشترين اثر مثبت در رشد شاخص بيشترين نقش را داشتند.

 

شاخص کل فرابورس ايران در پايان معاملات روز جاري با ۱۶۹ واحد افزايش عدد ۱۹ هزار و ۴۰۰ واحد را ثبت کرد.

معامله گران در فرابورس بيش از ۲ ميليارد و ۶۲۸ ميليون سهم و اوراق مالي را با انجام ۲۷۹ هزار معامله و به ارزش ۶۶ هزار و ۴۳۶ ميليارد تومان دادوستد کردند.

نمادهاي پليمر آريا ساسول، ذوب آهن اصفهان، سرمايه گذاري صبا تامين، پتروشيمي تندگويان، صنعتي مينو، فرابورس ايران و پالايش نفت شيراز با بيشترين اثر مثبت در رشد شاخص بيشترين نقش را داشتند.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html